Weerklank 6e jaargang no. 6

Op 28 juni 2018 verscheen het zesde nummer van de zesde jaargang van Weerklank.

In dit nummer:

• Hoofdartikel: DE KERK VAN ALLE TIJDEN, door dr. A. Bas
  • In Varia schrijft ds. E. Hoogendoorn een artikel met de titel: REIZEN VOL GEVAREN?
  • In uit de Schrift: DE WEDERKOMST ALS STIMULANS VOOR EEN CHRISTELIJK LEVEN, naar aanleiding van Mattheus 25:13, door ds. Rob Visser
  • Informatie over WEERKLANK-FONDS NEEM&LEES, locaties en aanvangstijden kerkdiensten Gereformeerde Kerken Nederland, ambtsdragersconferentie, vergadering redactie en medewerkers WEERKLANK en een terugblik op het voet- en volleybaltoernooi GKN 2018.
  • Op de jongeren pagina in de rubriek Klinker & Medeklinker wordt onder leiding van H. Vreugdenhil-Busstra geschreven n.a.v. Psalm 119:176 ‘Ik heb gedwaald als een verloren schaap, zoek uw knecht, want uw geboden vergeet ik niet’.