Weerklank 3e jaargang nr. 6

Op 19 september 2015 is het zesde  nummer van de derde jaargang van Weerklank verschenen.

In dit nummer:

• Hoofdartikel “De GOD VAN DE DINGEN” door ds. L. Heres.
  • “KUDDEDIEREN” een schriftoverdenking door ds. E. Hoogendoorn.
  • In de rubriek samenleveing het artikel “PLANNED PARENTHOOD EN DE STILTE” door mevr. W.V. Gunnink-Janssen.
  • Informatie over lezingen in Rotterdam. De Landelijke contactdag van de GKN in 2016 en een Vrouwenavond over Evangelisatie.
  • In de rubriek uit de kerken een interview met Jonathan van Tongeren over zijn derde studie; theologie. Met toestemming over genomen uit het RD.
  • “GEREFORMEERD, WAAR STAAT DAT VOOR?” een artikel geschreven door Huib Noordzij.
  • In de rubriek kerkgeschiedenis het artikel “FROUWE DE COCK-VENEMA: MOEDER VAN DE AFSCHEIDING” geschreven door dr. Harm Veldman te Zuidhorn. Eerder gepubliceerd in de Gereformeerde Kerkbode. Met toestemming van de schrijver nu in Weerklank.
  • Ds. E. Hoogendoorn in de rubriek Perschouw “WAAR IS DE KERK”, naar aanleiding van een bespreking door dr.A.N.Hendriks in Nader Bekeken van het boek ‘Gebleven en meegegaan’ van dr. H.J.C.C.J. Wilschut